Signatur i webmailen (webversionen av OUTLOOK i PORTALEN)

Ändrad den Fri, 26 Aug 2022 vid 03:28 PM

För att lägga in signatur i webmailen: 

  1. Logga in på PORTALEN (http://portal.office.com) och välj OUTLOOK och webb-versionen av OUTLOOK startas.

  2. Klicka på INSTÄLLNINGAR (d.v.s KUGGHJULET uppe till höger) och sedan VISA ALLA OUTLOOK-INSTÄLLNINGAR.
  3. Ett nytt fönster öppnas och du väljer SKRIVA OCH SVARA I MENYN. Kryssa i båda rutorna som är blåa nedan och fyll i (eller kopiera in) den text du vill ha webb-mailen.

  4. Glöm inte att klicka på "SPARA" när du är klar.







Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov